»Vidik šole kot prostora socialnega in čustvenega učenja je bil v več kot dveh mesecih izvajanja pouka na daljavo močno okrnjen oziroma je ponekod povsem umanjkal, zato mu je treba zdaj, ko se otroci in mladostniki vračajo v učno okolje, posvetiti dodatno oziroma posebno pozornost.«
»A kaj ko učna klima v slovenskih šolah ni ustvarjalno naravnana.«
»Kaže se pri tem, da so otroci na elitnejših gimnazijah v primerjavi s šolami s poklicnimi programi iz izrazito različnih socialno-ekonomskih okolij in to bi nas moralo skrbeti.«
»Čim prej je treba vrniti otroke v šole, to je aktualno vprašanje, težiti moramo k temu, da se to hitro zgodi, ker bo to za otroke najblagodejneje.«
»Otroci se ga učijo v šolah, starši pa za njimi kar malo zaostajajo.«
»Ko otrok spregovori, ga trenirajo reči raca, riba, rrrr, otroku pa ni nič jasno.«
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
»Dejstvo je, da tudi učni načrti v slovenskih šolah predpostavljajo razvoj digitalnih kompetenc. Ni pa čisto jasno, v kolikšni meri jih uresničujemo.«
»Tri leta, v katerih je nastajal scenarij, so bila zame učna doba.«
»Otroci drugih je čustveno intenzivna drama, ki svojo sporočilno moč in družbeno relevantna vprašanja išče v okolju družine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju