24. maj 2020

»Vidik šole kot prostora socialnega in čustvenega učenja je bil v več kot dveh mesecih izvajanja pouka na daljavo močno okrnjen oziroma je ponekod povsem umanjkal, zato mu je treba zdaj, ko se otroci in mladostniki vračajo v učno okolje, posvetiti dodatno oziroma posebno pozornost.«

Društvo psihologov Slovenije opozarja na pomembnost socialnega in čustvenega učenja v šolah ob vrnitvi otrok v učno okolje.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
18. april 2023

»Otroci se ga učijo v šolah, starši pa za njimi kar malo zaostajajo.«

Alenka Petek je poudarila težave priseljencev in beguncev pri učenju slovenskega jezika.
21. februar 2019

»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«

Predsednik Združenja ravnateljev Gregor Pečan je izrazil pomisleke glede dobrobiti otrok in poudaril pomanjkanje spodbudnega učnega okolja ter pedagogike v trenutni ureditvi.
6. marec 2020

»Tri leta, v katerih je nastajal scenarij, so bila zame učna doba.«

Kristian Novak deli svoje izkušnje z ustvarjanjem scenarija in učenjem na tem področju.